Translate

пʼятницю, 3 січня 2014 р.

Найвагоміші наукові відкриття 2013 року

National Geographic назвав найвагоміші наукові відкриття 2013 року, повідомляє Телеканал новин "24"
Людству вдалося досягти краю Сонячної системи, знайти двійників нашої планети і прісну воду на Марсі. Ми змогли клонувати стовбурові клітини і нарешті розібратися зі своїми предками.

П'яте місце. Історія людини виявилася значно простіше, ніж вважалося до цих пір. Як з'ясували антропологи, сучасні люди мають тільки одного предка.
Так, в 2013 році в Грузії знайшли череп, вік якого становить 1,8 млн років. Він поєднує в собі риси як більш ранніх, так і пізніх видів .
Таким чином, вважають учені, багатьох спеціалізованих видів роду Homo не існувало. Всі вони належать до одного - людина прямоходяча або Homo erectus, і просто відрізняються зовнішніми ознаками.

На четвертому місці - важливе астрономічне відкриття. Марсохід Curiosity виявив на Червоній планеті сліди стародавнього озера, в якому можливо було життя .
Проби грунту, взяті в кратері Гейла, свідчать, що 3,7 млрд років тому на цьому місці було прісне водоймище. Зокрема, Curiosity виявив такі елементи, як вуглець, водень, кисень, азот і сірку. Це, в свою чергу, означає, що водоймище теоретично було придатне для життя мікроорганізмів.

Третє місце в рейтингу топ- відкриттів, за версією National Geographic, - за " Вояджером - 1 ",  який нарешті досяг краю Сонячної системи. Принаймні, в цьому запевняють в NASA.
Космічний апарат, який стартував у космос в далекому 1977 році, більше не зазнає впливу сонячного вітру. Це дозволяє говорити, що він дійсно вийшов у міжзоряний простір.
Підтвердити або спростувати цю гіпотезу зможе брат- близнюк " Вояджер- 2 ", який теж незабаром вийде за межі системи .

На другому місці - клонування людських ембріональних стовбурових клітин.
Більше десятиліття дослідники Орегонського університету науки і здоров'я безуспішно намагалися здійснити цю процедуру. Нарешті в 2013 -му вчені оголосили, що їм вдалося клонувати людські ембріони і отримати з них стовбурові клітини.
Вони також зуміли виростити з них клітини шкіри і серцевої тканини - а це перший крок до їх застосування в трансплантації.
Досягти успіху, як би це не звучало, команді вдалося, додавши до процесу клонування кофеїну.

Перше місце. І найважливіше відкриття 2013 року - Космос стає більш насиченим. Дослідники з Каліфорнійського технологічного інституту вважають, що на орбітах зірок нашої Галактики знаходиться як мінімум 100 млрд екзопланет.
Зрозуміло, не на всіх вам би захотілося жити. Згідно опублікованому звіту NASA, тільки одна з п'яти зірок може мати на своїй орбіті планету з придатними для життя умовами. Наприклад, " Кеплер - 62а " - це двійник Землі.
Правда, дістатися до планети непросто - вона знаходиться на відстані 1200 світлових років від нас. Щоб зробити такий висновок, ученим довелося розробити тонни інформації, зібраної телескопом "Кеплер" за 4 роки.

1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у пана Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодної затримки. Я ніколи не думав, що надійні позикодавці все ще існують, поки я не зустрів містера Бенджаміна Лі, який справді допоміг позику і змінило моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити