Translate

вівторок, 26 березня 2024 р.

Нові надходження

 

005.3

А 31

Аднер, Рон. Перемогти у правильній грі. Як наступати, захищатися й досягати результатів у мінливому світі / Рон Аднер ; з англ. пер. Назар Старовойт. – Київ : Лабораторія, 2022. – 253 с. : рис. – (Бізнес, конкуренція, організація, лідерство). – Бібліогр. в  прим.: с. 237–253.

 Змінююється світ, а з ним і засади конкуренції. Межі між галузями розмиваються, конкуренти стають винахідливішими, принципи лідерства і зростання уже далеко не ті, що 10 років тому. І якщо ви все ще граєте за старими правилами, можете програти нову гру.

Книжка Рона Аднера пропонує нові стратегічні принципи, які працюватимуть навіть тоді, коли кордони посуваються, а правила змінюються. Він розповість , як Wayfair і Spotify врятувалися від розгрому гігантами Amazon і Apple, як Опра Вінфрі змінила межі галузі, ставши з телеведучої мультимедійною магнаткою та як перехід до мислення вирівнювання дозволив Microsoft відродитися. Кожна з цих стратегій заснована на новому підході до конкурентів, партнерів і часу.  Ці бізнес–уроки — як позитивні, так і негативні — показують, чому важливо тримати удар у мінливому світі.


 
005

Б 48

Берещак, Вікторія. Комунікаційна стратегія в бізнесі: як досягти максимуму в спілкуванні з аудиторією / Вікторія Берещак. – Київ : Yakaboo Publishing, 2023. – 194, [1] с. : рис.

 Будь–який бізнес матиме успіх лише тоді, коли завоює лояльність широкої аудиторії.Без грошей і хитрощів — за допомогою правди й ефективної системи комунікацій.

Перед вами книжка, яка допоможе це зробити. Авторка докладно інформує, як самотужки розробити комунікаційну стратегію та втілити її в життя незалежно від ніші й наявності чи відсутності бюджету на просування. Ціла низка корисних і зрозумілих схем, таблиць, інформативних практичних порад та професійних секретів, якими щедро ділиться авторка, вам у поміч. Завдяки QR–кодам ви матимете змогу одразу завантажити їх у смартфон і використовувати для своєї роботи.


 005.5

К 27

Картер, Александра. Не бійся спитати / Александра Картер ; пер. з англ. Анастасія Дудченко. – Вид. 2–ге. – Київ : Лабораторія, 2021. – 221 с. – (#медіація, переговори, комунікація). – Бібліогр. в прим.: с. 209–221.

 Будь–які переговори — не має значення, сімейні домовленості чи високопрофесійні масштабні перемовини — мають будуватися на чітко сформованих позиціях.Щоб зрозуміти, чого саме ви хочете досягти з вашим співрозмовником, треба спочатку визначити свої потреби, речі, які вас непокоять, і перепони, що можуть завадити ефективній комунікації. Пропрацювавши ці моменти, можна здобути впевненість у власних силах, бути цілеспрямованим і чітким, навчитися досягати свого, бути організованішим і вдало комунікувати з усіма, хто залучений у перговори. Лише 10 питань, відповіді на які варто визначити для себе на практиці, — і ви готові відстоювати власну точку зору.


 629.78(477)

П 27

     Перервана місія. Пам'яті Леоніда Каденюка / [упоряд. Юрій Туниця та ін.]. – Львів : Піраміда, 2023. – 211 с. : іл., фот. – Укр., англ.

 Розповідається про земну, соціально значущу місію першого космонавта України Леоніда Каденюка, яка стосується проблем екологічної безпеки планети. Блискуче виконавши свою місію в Космосі, побачивши звідти, що планета Земля — «надзвичайно вразлива та фактично незахищена», осмисливши побачене своїм непересічним розумом та щиро перейнявшись відповідальністю за долю людства, українець Леонід Каденюк до останніх днів свого життя працював над тим, щоб змінити наше антиекологічне мислення і природоруйнівний спосіб господарювання та припинити безглузді війни. Брав активну участь у поширенні та впровадженні в науковий і суспільний дискурс ідеї Екологічної Конституції Землі як фактора національної і глобальної безпеки. Підготував від імені астронавтів і космонавтів світу проект Звернення в ООН на захист життя на Землі. Невблаганна смерть , на жаль, передчасно обірвала його благородний намір.                                                                                                                                                                                                                                                                                                    


 005

Р 74

Рос, Дональд. Не читайте цю книжку. Тайм–менеджмент для творчих людей / [Дональд Рос]. – Київ : Artbooks, 2021. – 159 с. : іл.

 У нас, творчих, завжди є ідеї. Погані, хороші, дивні, дотепні та навіть неймовірні. Але більшість ідей (навіть найкрутіші) так і не втілюється. Чому? Якщо спитати в будь–якої творчої людини, відповідь завжди буде про час. На втілення ідеї потрібен час, а на якісне втілення — більше часу, ніж у нас є.

«Не читайте цю книжку» — про те, як робити вибір у творчій праці та житті загалом. Тут описано метод невиконання:коли ви відмовляєтесь від певних завдань, проектів чи цілей, щоби стало часу на інше. Що більше ми відкидаємо, то більше зосереджуємося.

Книжка поділена на три розділи: «Життя», «Робота» та «Проєкти». Тут є все: від визначення життєвих цілей до мейлів на п’ять речень і відкидання зайвого в  проєкті. Байдуже, чи ви ще вчитеся, чи вже працюєте, — ця книжка заощадить вам час. Або не читайте цю книжку. Це теж заощадить вам час.


005.9

Р 76

Росс, Марія. Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху: правила гри для брендів, лідерів і команд / Марія Росс ; пер. з англ. Наталії Валевської. – Київ : Yakaboo Publishing, 2021. – 229, [1] с. – Бібліогр. в підрядк. прим.: с. 217–224.

 Уявіть колекторську фірму, працівники якої привітно ставляться до боржників, щиросердно вислуховують їх та намагаються підтримати. Складно? Тоді ще важче вам буде повірити, що така фірма значно успішніша, аніж та, де гроші вимагають докорами, приниженням і зневагою. Сучасні умови диктують нові рішення у ставленні до споживачів та працівників своєї компанії. Новим рушієм корпоративної культури стала емпатія. Сьогодні ми вже хочемо не просто отримати якісний товар чи послугу, але й звертаємо увагу на цінності, що сповідує та чи інша компанія. Так само нам важливо працювати в колективі, де приймають різні погляди, дослухаються до кожної думки та цінують працю «на передовій».

Бренд–стратегиня Марія Росс аналізує, що таке емпатія та співпереживання, наводить чимало успішних прикладів впровадження емпатії в культуру компанії, розповідає про її практичну силу та пропонує конкретні дії для виховання емпатії там, де ви є зараз, незалежно від масштабів вашої сфери впливу. Що отримають компанії, які впровадять емпатію в управління, внутрішню культуру та зовнішній бренд? Чи можна бути одночасно емпатійними і конкурентними? Що таке «емпатійна фанера» і чому вона не працює? Як натренувати м’язи емпатії? У цій книжці ви знайдете відповіді на ці та безліч інших запитань і дізнаєтесь, як зробити емпатію частиною свого повсякденного та професійного життя.

 


330.16

С 24

Свекла, Джон. Як стати мільярдером: як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність / Джон Свекла, Мітч Коен ; [пер. з англ. О. Любченко]. – Київ : Основи, 2016. – 271 c. – Бібліогр. в підрядк. прим.

 Багато міфів, пов'язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж іхнім одноліткам. Не всі вони генії–самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове.

Ключова їхня відмінність полягає в тому, що автори книжки називають способом мислення «Творця», на противагу до поширенішої ментальності «Виконавця». Виконавці досягають успіху в чітко визначених сферах; без них компанії існувати не можуть. Проте якщо підприємство прагне створити грандіозну революційну цінність, йому не обійтися без Творця — адже, замість того, щоб просто виконувати поставленні завдання й дотримуватися стандартів, ці люди розширюють межі можливого. Поєднуючи стриману розважливість та екстраординарну уяву, Творці винаходять цілковито нові товари, послуги, стратегії та бізнес–моделі.

Це дослідження пропонує детальний опис п'яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей. Вивчивши їх — ви  зможете розпізнавати таких людей, заохочувати й утримувати їх на посаді — а можливо, й самі приєднаєтесь до їхнього числа. «Як стати мільярдером» — книжка, що назавжди змінить ваше ставлення до талановитих працівників та комерційної цінності.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар