В час пандемії, коли ми не маємо змоги широко відкрити двері для своїх читачів, ми хочемо донести до них інформацію про наші нові надходження, допомогти бути в курсі новинок на книжковому ринку, удосконалювати свій професійний рівень. Тож не падайте духом, навчайтесь, вдосконалюйтесь і будьте в курсі всіх книжкових новинок.
Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд - це не просто товар з яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою?
Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численими міфами. От, хоча б, що бренди - це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг - це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де - вигадка?
Перед вами книжка написана відомими експертами з брендингу - Енді Мілліганом та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їх цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність і чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.
"Міфи про брендинг" - це книга не лише для власників брендів чи спеціалістів із брендингу, це книжка для усіх, адже всі ми - споживачі брендів.
Голик, Юрій. Нескінченність не для слабаків : кн. про менеджерів, які хакнули систему держупр. : [про команду Резніченка : пер. з рос.] / Юрій Голик. - Харків : Фоліо, 2020. - 284, [2] c. : [80] арк. іл.
Ця книга не має головного героя. Вона - про Команду. Команду людей, яких Валентин Резніченко згуртував у Дніпропетровській ОДА з кінця березня 2015 року до кінця травня 2019. Ця книга - про унікальні події, коли у строкатий світ держуправління потрапило кілька сильних менеджерів з успішного бізнесу і, долаючи скепсис оточення, хакнули систему, змусивши її продукувати фізично відчутний результат.
Ця книга про менеджерів екстра-класу, які ніколи не прагнули потрапити на держслужбу, але з примхи долі стали управлінцями.
Ця книга про кілька тисяч втілених проектів і про те, як ми це зробили. Ця книга про кожного з більш ніж декількох тисяч людей, завдяки яким усе стало можливим. Це книга про те і про тих, у кого вийшло. Ця книга про людей, яким не все одно.
Кеннеді, Ден. Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів : путівник багатства / Ден Кеннеді ; [пер. з англ. Т. Мухамедшина]. - Харків : Фабула, 2019. - 303 с.
Ця книжка стала відомою на американському континенті завдяки пропонованій надзвичайно ефективній та оригінальній стратегії провадження і ведення бізнесу.
Невимушено і просто автор надзвичайно цікаво розповідає читачам про природу стосунків у бізнесі між працедавцями і робітниками, висловлює свої рекомендації, як стати заможним і як утриматися на досягнутій висоті.
Для досягнення вершин у бізнесі застосовується безліч технологій і саме на багатьох із них загострює свою увагу автор книжки. Секрети влаштування робочого місця, встановлення найкращих стандартів у своєму бізнесі і найголовніше - можливість постійного отримання і зростання прибутку, роль комфортного робочого місця, про бонуси як обов'язковий атрибут, про ефективність управління процесами продажів, про контроль і довіру, про секрети та рекомендації спілкування, а також деякі нестандартні прийоми для отримання наживи (прибутку) - про це та багато інших засобів менеджменту, що застосовуються у бізнесі, розповідається у пропонованій книжці.
Козлова, Валерія. Технологія EQ- BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті / Валерія Козлова ; [пер. з рос. С. Осоки]. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2019. - 171 с. : іл.
Ухвалюєте рішення на емоціях, а потім шкодуєте про його наслідки? А, може, навпаки - довго зважуєте всі "за" і "проти", підраховуєте, намагаєтеся спрогнозувати - і втрачаєте шанс, бо варто було довіритися інтуїції й приняти рішення швидко.
Бізнес, кар'єра, як і все наше життя - це передусім емоції. Перемагає той, хто розуміє себе, вміє керувати власними емоціями і моделювати схожі емоції в інших. У цій книжці про те, як скористатися особливою авторською методикою бізнес-тренера Валерії Козлової, щоби підвищити рівень свого емоційного інтелекту та досягти успіху в житті та бізнесі.
Лейнванд, Пол. Стратегія, що працює / Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді у співавторстві з Артом Кляйнером ; [пер. з англ. Я. Машико]. - Харків : Фабула, 2019. - 254, [1] с.
Усі компанії прагнуть бути великими, але не всі цього досягають. Причину цього автори книги вбачають у розриві між стратегією та її реалізацією. Що об'єднує техніку Apple, іграшки Lego, сукні Zara, цемент CEMEX, чипси Lays і меблі IKEA? Здавалося б, між цими товарами не може бути нічого спільного. Але Пол Лейнванд і Чезаре Мейнварді відшукали точки перетину, ті самі визначні риси, які й дозволили цим компаніям стати виробниками світового рівня. Тепер у кожного є можливість дізнатися їхній секрет успіху і досягти більшого. Крім цікавих і корисних історій про успіх передових компаній, автори пропонуютьчитачеві дієві інструменти для дослідження власного потенціалу і досягнення схожого результату, а також наводять приклади необхідних компетенцій у різних галузях.
Навіді, Сандра. Суперхаби : як фінансові еліти та їхні мережі керують світом : [пер. з англ.] / Сандра Навіді. - Київ : Yakaboo Publishing, 2018. - 365 c. - Бібліогр.: с. 333-365.
Авторка "Суперхабів" Сандра Навіді є "своєю" в колах світової фінансової еліти, проте завдяки кільком обставинам її погляд залишається відстороненим: вона була однією з небагатьох жінок на Уолл-стрит, вона приїхала до США з Німеччини і, на відміну від більшості чоловіків свого середовища, на відчувала одні школи та не мешкала в одних кварталах. Власне однорідність вузького кола людей, які ухвалюють чільні фнансові рішення світового масштабу, і є однією з серйозних проблем, які Сандра Навіді порушує у цій книжці. Інколи цей текст може нагадувати статтю у гламурному журналі, інколи - серйозне академічне дослідження, і в цьому також унікальність "Суперхабів": приватні, яскраво описані спостереження за лаштунками найважливіших світових подій і зустрічей найвищого рівня, поєднано з педантичним дослідницьким підходом. Сандра Навіді застосовує науку про мережі, щоби доступно пояснити надзвичайно складні взаємозв'язки між людьми, від яких залежить фінансове майбутнє кожного з нас.
Експерт у галузі генетики поведінки Роберт Пломін розповідає, як сучасна наукова революція перетворила ДНК на інструмент, що дає змогу прогнозувати сильні та слабкі сторони людини від самого її народження. Генетичні дослідження засвідчили, що відмінності ДНК, успадковані від батьків, є тим чинником. що визначає нашу псилогічну індивідуальність протягом усього життя, це генеральний план, який робить нас тими, ким ми є.
За словами автора, нові уявлення про генетику кардинально змінюють ситуацію. Генетика у значно більшій мірі обумовлює психологічні особливості людини, ніж інші фактори разом узяті. Саме від неї на 50 % залежать наші характерні відмінності - не тільки психічне здоров'я чи, скажімо, здатність до навчання, а й усі психологічні риси, що роблять нас особистостями, визначають наші інтелектуальні здібності. Природа, а не виховання, робить нас тими, ким ми є.
Рейнвотер, Дж. Генк. Як пасти котів : посібник для програмістів, які мають керувати іншими програмістами / Дж. Генк Рейнвотер ; [пер.з англ. Г. Спиридонова]. - Харків : Фабула, 2020. - 318, [1] с. : іл.
Захисники тварин, не переймайтеся ! Ця книжка не про жорстоке поводження з тваринами - жоден пухнастик не постраждає. Вона про тих, хто, як і коти, позбавлені стадного інстинкту, - програмістів, і те, як навчитися ними керувати задля досягнення найамбітніших цілей в IT-індустрії. Книжка буде корисною для менеджерів різних ланок і самих програмістів.
У цій інноваційній книжці Юрген Саленбахер ділиться своїм унікальним методом особистого тренінгу, який має на меті розвиток творчого мислення та інновацій. Цей метод спершу був розроблений як спосіб управління розвитком кар'єри і може стати в пригоді будь-якій людині, яка прагне з'ясувати, що вона може запропонувати світові.
У п'яти коротких розділах книжки Саленбахер розповідає, як використовувати методику позиціонування бренда так, щоб з'ясувати, куди рухатися далі. разом із цим автор розмірковує над причинами глобальної економічної кризи, описує основні навички, необхідні для творчого мислення, досліджує праці провідних теоретиків ділової культури та ставить перед читачами дев'ять завдань, розроблених з метою допомогти їм реалізувати свої вміння та навички. "Креативний особистий брендинг" - це безцінний професійний ресурс, що виправдає витрачені на читання зусилля для кожної людини, яка діє в умовах творчої економіки, та стане основним практичним інструментом для всіх, хто прагне позиціонувати себе в ній.
Провидець Кремнієвої долини Джон Чемберс ділиться уроками, які допомогли йому стати лідером однієї з найкращих корпорацій на світі й перетворили просту компанію, що розробляла маршрутизатори, на всесвітнього технологічного титана.
Коли Чемберс 1991 року приєднався до "Циско", компанія мала 400 співробітників, єдиний продукт і прибутковість на рівні 70 мільйонів доларів. Коли ж він пішов з посади генерального директора 2015 року, він лишив по собі технологічного гіганта вартістю 47 мільярдів доларів, який став кістяком інтернету і лідером у багатьох галузях - від кібербезпеки до конвергенції мереж. І тепер Чемберс ділиться своїми унікальними стратегіями, які забезпечили йому перемогу в цифровому світі.
Немає коментарів:
Дописати коментар