Б 77
Бойко, Анатолій. Наше сало : історія, способи соління, страви, анекдоти / Анатолій Бойко. - Київ : [б. в.], 2007. - 57, [3] с. : іл. - (Український стіл). - Бібліогр.: с. 59-60.
У книзі в науково-популярному стилі оповідається про візитну картку української кухні —САЛО. Простежено особливості перетворення сала на національну українську страву, походження сальних порід свиней, специфіка свинарства на запорізькому Великому Лузі. Описано старадавні та сучасні українські способи зберігання і соління сала, а також наведено рецепти страв на салі.
Для усіх небайдужих до сала.
632.5
Б 91
Бур'яни та боротьба з ними: навч. посіб. з гербології зі спец. 201 "Агрономія" / [В. О. Єщенко та ін.] ; за ред. Єщенка В. О. - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - 155 с. : табл. - Бібліогр.: с. 155.
В посібнику окремими розділами подані поняття про бур'яни та їх шкідливість, біологічні особливості бур'янів, що утруднюють боротьбу з ними, загальна та агробіологічна класифікація бур'янів, характеристика окремих біологічних груп бур'янів і найпоширеніших їх представників, бур'янів зовнішнього та внутрішнього карантину, методи обліку бур'янів, прогнозування появи бур'янів на полях та система попереджувальних і винищувальних заходів боротьби з бур'янами.
Посібник розрахований на студентів, аспірантів, викладачів вищих аграрних закладів, фахівців сільськогосподарських підприємств та науковців-гербологів.
Б 91
Бур'яни та боротьба з ними: навч. посіб. з гербології зі спец. 201 "Агрономія" / [В. О. Єщенко та ін.] ; за ред. Єщенка В. О. - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - 155 с. : табл. - Бібліогр.: с. 155.
В посібнику окремими розділами подані поняття про бур'яни та їх шкідливість, біологічні особливості бур'янів, що утруднюють боротьбу з ними, загальна та агробіологічна класифікація бур'янів, характеристика окремих біологічних груп бур'янів і найпоширеніших їх представників, бур'янів зовнішнього та внутрішнього карантину, методи обліку бур'янів, прогнозування появи бур'янів на полях та система попереджувальних і винищувальних заходів боротьби з бур'янами.
Посібник розрахований на студентів, аспірантів, викладачів вищих аграрних закладів, фахівців сільськогосподарських підприємств та науковців-гербологів.
005.5
Г 74
Гоффман, Рейд. Бліцмасштабування. Блискавичний шлях до побудови найдорожчих світових компаній/ Рейд Гоффман, Кріс Є. ; пер. з англ. Ірена Чеканівська. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2021. - 352, [1] с.
Конкуренція у бізнесі в епоху мереж надзвичайно жорстка: всього за одну ніч хтось може збанкрутувати, а хтось — розбагатіти. Та водночас інтернет дарує нові, небачені можливості. Момент, коли компанія пропонує унікальний продукт на чітко окресленому ринку через надійний канал збуту — ідеальний, щоб удатися до стратегії бліцмасштабування, яка забезпечить гіперзростання бізнесу. В такий спосіб стартапи перетворюються на скейлапи — масштабні корпорації, які змінюють світ, торкаючись мільйонів або й мільярдів життів.
Рейд Гоффман, американський підприємець, венчурний капіталіст і співзасновник мережі Linkedin, на прикладі знаменитих корпорацій зі сфери IT та інших царин — і стартапів, і усталених компаній — детально розповідає, коли і як слід удатися до бліцмасштабування. Компанії, що успішно реалізовують бліцмасштабування, задають темп прогресу в своїй галузі. Книжку адресовано всім, хто бажає очолити ці зміни — задля власного зиску та інтересів цілого суспільства.
Г 74
Гоффман, Рейд. Бліцмасштабування. Блискавичний шлях до побудови найдорожчих світових компаній/ Рейд Гоффман, Кріс Є. ; пер. з англ. Ірена Чеканівська. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2021. - 352, [1] с.
Конкуренція у бізнесі в епоху мереж надзвичайно жорстка: всього за одну ніч хтось може збанкрутувати, а хтось — розбагатіти. Та водночас інтернет дарує нові, небачені можливості. Момент, коли компанія пропонує унікальний продукт на чітко окресленому ринку через надійний канал збуту — ідеальний, щоб удатися до стратегії бліцмасштабування, яка забезпечить гіперзростання бізнесу. В такий спосіб стартапи перетворюються на скейлапи — масштабні корпорації, які змінюють світ, торкаючись мільйонів або й мільярдів життів.
Рейд Гоффман, американський підприємець, венчурний капіталіст і співзасновник мережі Linkedin, на прикладі знаменитих корпорацій зі сфери IT та інших царин — і стартапів, і усталених компаній — детально розповідає, коли і як слід удатися до бліцмасштабування. Компанії, що успішно реалізовують бліцмасштабування, задають темп прогресу в своїй галузі. Книжку адресовано всім, хто бажає очолити ці зміни — задля власного зиску та інтересів цілого суспільства.
658.6
Д 58
Довідник товарознавця. Продовольчі товари: навч. посіб. / [С. В. Князь та ін.] ; за ред. С. В. Князя ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Національний університет "Львівська політехніка", 2018. - 682, [4] с. - Бібліогр.: с. 575-606.
Довідник охоплює ключові категорії та поняття сфери комерційної діяльності й експертизи якості продовольчих товарів.
Містить такі розділи: стандартизація у сфері експертизи якості товарів, класифікація і властивості товарів, захист прав інтелектуальної власності у сфері комерційної діяльності, пакування і зберігання товарів, реалізація і транспортування товарів, експертиза товарів, торговельно-технологічне обладнання, товарознавство вин і сирів. Наведені означення розглянуто відповідно до ДСТУ та ISO.
Для студентів, викладачів, підприємців, товарознавців, здобувачів наукових ступенів.
Д 58
Довідник товарознавця. Продовольчі товари: навч. посіб. / [С. В. Князь та ін.] ; за ред. С. В. Князя ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Національний університет "Львівська політехніка", 2018. - 682, [4] с. - Бібліогр.: с. 575-606.
Довідник охоплює ключові категорії та поняття сфери комерційної діяльності й експертизи якості продовольчих товарів.
Містить такі розділи: стандартизація у сфері експертизи якості товарів, класифікація і властивості товарів, захист прав інтелектуальної власності у сфері комерційної діяльності, пакування і зберігання товарів, реалізація і транспортування товарів, експертиза товарів, торговельно-технологічне обладнання, товарознавство вин і сирів. Наведені означення розглянуто відповідно до ДСТУ та ISO.
Для студентів, викладачів, підприємців, товарознавців, здобувачів наукових ступенів.
004
Н 17
Наделла, Сатья. Натисніть "Оновити". Подорож у пошуку душі Microsoft та кращого майбутнього для кожного / Сатья Наделла спільно з Грегом Шоу та Джилл Трейсі Ніколс ; [пер. з англ. М. Солдаткіної]. - Київ : КМ-БУКС, 2019. - 278, [1] с. : іл.
У книзі "Натисніть "Оновити" головний виконавчий директор компанії Microsoft та сучасний вдумливий лідер Сатья Наделла шукає шляхи вдосконалення — свого особистого, легендарної компанії та суспільства загалом. По суті, це книга про людяність і про те, як одна з важливих рис людини — емпатія — стає ще ціннішою у світі, де технологічний прогрес небаченими темпами змінює поточний стан речей.
Н 17
Наделла, Сатья. Натисніть "Оновити". Подорож у пошуку душі Microsoft та кращого майбутнього для кожного / Сатья Наделла спільно з Грегом Шоу та Джилл Трейсі Ніколс ; [пер. з англ. М. Солдаткіної]. - Київ : КМ-БУКС, 2019. - 278, [1] с. : іл.
У книзі "Натисніть "Оновити" головний виконавчий директор компанії Microsoft та сучасний вдумливий лідер Сатья Наделла шукає шляхи вдосконалення — свого особистого, легендарної компанії та суспільства загалом. По суті, це книга про людяність і про те, як одна з важливих рис людини — емпатія — стає ще ціннішою у світі, де технологічний прогрес небаченими темпами змінює поточний стан речей.
330
П 12
Пайн, Джозеф.
Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта / Б. Джозеф Пайн II, Джеймс Г. Ґілмор ; [пер. з англ. А. Цвіри]. - Харків : Vivat, 2022. - 413 с. - (Бізнес). - Парал. тит. арк. англ. - Бібліогр. в прим.: с. 370-413.
Термін "економіка вражень" вперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Гілмор: це наступна економіка, що йде за аграною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв'язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам'ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність , яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід. Пайн і Гілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, з яким можна ознайомитись у цій книжці.
П 12
Пайн, Джозеф.
Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта / Б. Джозеф Пайн II, Джеймс Г. Ґілмор ; [пер. з англ. А. Цвіри]. - Харків : Vivat, 2022. - 413 с. - (Бізнес). - Парал. тит. арк. англ. - Бібліогр. в прим.: с. 370-413.
Термін "економіка вражень" вперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Гілмор: це наступна економіка, що йде за аграною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв'язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам'ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність , яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід. Пайн і Гілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, з яким можна ознайомитись у цій книжці.
633.88
Т 38
Технологія вирощування лікарських рослин і використання їх у медичній та ветеринарній практиці : навч. посіб. для ВНЗ за напрямами "Агрономія" та "Ветеринарія" / В. Г. Біленко [та ін.] ; за ред. М. М. Городнього та В. П. Каленського ; Нац. аграр. ун-т. - Київ : Арістей, 2007. - 653, [26] с. : іл. кольор., табл. - Бібліогр.: с. 633-642.
У навчальному посібнику подано коротку історію лікарського рослинництва, органогеноз лікарських рослин, морфологію насіння та підготовку його до сівби. Охарактеризовано фізіологічно активні речовини, що виробляють рослини.
Розглянуто методику заготівлі лікарської рослинної сировини та виготовлення з неї лікарських форм.
Висвітлено технологію вирощування 123 основних видів лікарських рослин (із них 14 досі не культивували в Україні у виробничих умовах). Наведено їхню коротку ботанічну характеристику, місця зростання у природних умовах, хімічний склад, фармакологію та використання їх у медичній та ветеринарній практиці. Дано також морфологічну характеристику або лише згадано 81 близький вид лікарських рослин вітчизняної та зарубіжної флори.
Приділено увагу отруйним рослинам і охороні лікарських рослин.
Для студентів і викладачів вищих аграрних та фамацевтичних навчальних закладів. Стане в нагоді й студентам вищих медичних і учням фармацевтичних відділень середніх навчальних закладів.
Т 38
Технологія вирощування лікарських рослин і використання їх у медичній та ветеринарній практиці : навч. посіб. для ВНЗ за напрямами "Агрономія" та "Ветеринарія" / В. Г. Біленко [та ін.] ; за ред. М. М. Городнього та В. П. Каленського ; Нац. аграр. ун-т. - Київ : Арістей, 2007. - 653, [26] с. : іл. кольор., табл. - Бібліогр.: с. 633-642.
У навчальному посібнику подано коротку історію лікарського рослинництва, органогеноз лікарських рослин, морфологію насіння та підготовку його до сівби. Охарактеризовано фізіологічно активні речовини, що виробляють рослини.
Розглянуто методику заготівлі лікарської рослинної сировини та виготовлення з неї лікарських форм.
Висвітлено технологію вирощування 123 основних видів лікарських рослин (із них 14 досі не культивували в Україні у виробничих умовах). Наведено їхню коротку ботанічну характеристику, місця зростання у природних умовах, хімічний склад, фармакологію та використання їх у медичній та ветеринарній практиці. Дано також морфологічну характеристику або лише згадано 81 близький вид лікарських рослин вітчизняної та зарубіжної флори.
Приділено увагу отруйним рослинам і охороні лікарських рослин.
Для студентів і викладачів вищих аграрних та фамацевтичних навчальних закладів. Стане в нагоді й студентам вищих медичних і учням фармацевтичних відділень середніх навчальних закладів.
687
Ш 95
Шульман, Александра. Одяг та інші важливі речі / Александра Шульман ; з англ. пер. Світлана Брегман [та ін.]. - Київ : ArtHuss, 2021. - 263, [1] с. : фот. - Бібліогр.: с. 259-261.
Александра Шульман, редакторка британського Vogue упродовж 25 років (1992-2017), розповідає про речі з власного гардеробу, про ролі , які вони відіграли в її житті, і про свої стосунки з одягом починаючи від самого дитинства. В книзі йдеться радше не про світ моди — хоча про нього вона знає все, — а про те, що одяг узагалі значить для кожного, як і чому ми його обираємо й носимо, припасовуючись до соціальних ролей, важливих для нас у поточний момент.
Ш 95
Шульман, Александра. Одяг та інші важливі речі / Александра Шульман ; з англ. пер. Світлана Брегман [та ін.]. - Київ : ArtHuss, 2021. - 263, [1] с. : фот. - Бібліогр.: с. 259-261.
Александра Шульман, редакторка британського Vogue упродовж 25 років (1992-2017), розповідає про речі з власного гардеробу, про ролі , які вони відіграли в її житті, і про свої стосунки з одягом починаючи від самого дитинства. В книзі йдеться радше не про світ моди — хоча про нього вона знає все, — а про те, що одяг узагалі значить для кожного, як і чому ми його обираємо й носимо, припасовуючись до соціальних ролей, важливих для нас у поточний момент.
Немає коментарів:
Дописати коментар