Translate

пʼятницю, 12 листопада 2021 р.

Огляд книг видавництва "Наш формат"


Шановні читачі! Хочу привернути вашу увагу до книг видавництва "Наш формат", присвячених питанню успішного  заснування та ведення свого бізнесу. Автори відомі американські підприємці, бізнес-консультанти, письменники поділяться своїм досвідом  організації власного бізнесу, реалізації своїх бізнес-проектів, вмінню стратегічного мислення. Якщо ви власник малого бізнесу або ж хотіли б його розпочати, ці книги для вас. 

«Наш формат» — українське видавництво, засноване у 2006 році, що спеціалізується на нехудожній літературі (нон-фікшн). Видавництво заснував  громадський діяч, підприємець та меценат Владислав Кириченко як мистецьку агенцію, що займалася випуском аудіокниг, значків, плакатів, футболок.


 У 2012 році «Наш формат» очолив Антон Мартинов, який став співвласником видавництва.  

З 2014 року видавництво почало спеціалізуватися на українських перекладах нехудожньої літератури, зокрема світових бестселерів про бізнес, саморозвиток, економіку, психологію, а також біографій та мемуарів.
"Наш Формат" – лідер на ринку ділової та світоглядної літератури. У 2015-му році "Наш Формат" посів 7-ме місце у ТОП-20 кращих видавничих брендів за версію журналу Forbes-Україна. Пріоритетом діяльності є видання світоглядної літератури - починаючи від бізнес-бестселерів і закінчуючи художньою літературою. Серед книг, виданих "Нашим Форматом" - твори лауреатів Нобелівської та Пулітцерівської премій, бестселери New York Times та The Economist. Продукція, зазвичай доступна як в паперовому, так і в електронному форматах. Мета видавництва - формувати нову українську еліту, популяризувати читання та змінювати масштаб мислення читачів. Видавництво продає виключно україномовні книжки. 


334
В 75

Ворілоу, Джон. Бізнес під ключ. Як створити компанію, що працюватиме без вас / Джон Ворілоу ; пер. з англ. Анастасія Дудченко. - Київ : Наш формат, 2018. - 168 с. - Бібліогр.: с. 166-168.

Амбітному підприємцеві складно уявити, що колись у нього виникне бажання залишити компанію, яку він створив, докладаючи титанічних зусиль. Він готовий приділяти сто відсотків свого часу та сил, і йому здається, що так буде завжди. Однак, як стверджує автор цієї книжки, існує розумніша стратегія – створити проект, який успішно функціонуватиме без вас. Навіть більше, проект, який ви зможете вигідно продати в будь-який момент. Джон Ворілоу пропонує захопливу історію, яка навчить вас, як управляти компанією так, ніби вона існуватиме вічно, однак при цьому наділяти її новими якостями і безупинно збільшувати її ціну.
Джон Ворілоу – підприємець, письменник. Засновник компанії Value Builder System. яка допомагає бізнесам збільшити їхню вартість, та автор однойменної методики. Визнаний одним із найвпливовіших 828-маркетологів за версією американського ділового журналу Who's Who.

334
Г 37

Гербер, Майкл. Працювати на себе. Як не прогоріти в малому бізнесі / Майкл Гербер ; пер. з англ. Ірина Гнатковська. - Київ : Наш формат, 2019. - 230 с.

Започаткування власного бізнесу оповите міфами. Підприємець, немов Геракл, хоробро долає перешкоди та досягає мети. Та що як для відкриття успішної музичної крамниці не достатньо бути музикантом? Що як для розвитку своєї справи потрібно щось більше, ніж просто підприємницький хист? Кваліфікований бізнес-консультант Майкл Ґербер і його команда впродовж багатьох років аналізують тисячі бізнес-сценаріїв та виводять постійно дієві закони розвитку малих підприємств. У цій книжці автор проведе вас етапами становлення, розповість про найуспішніший малий бізнес і найголовніше – допоможе створити цікаву та рентабельну власну справу.
Майкл Ґербер – гуру малого бізнесу № 1 у світі.

336
Г 47
Гільбо, Кріс. Пасивний заробіток. Як перетворити ідею на гроші за 27 днів / Кріс Гільбо ; пер. з англ. Олександра Асташова. - Київ : Наш формат, 2019. - 240 с.

Підприємець Кріс Ґільбо все життя міняв підробітки як рукавички. Він спробував себе в усьому – від імпорту кави до розробки веб-сайтів. Кожна нова справа давала йому досить пристойний заробіток, а також навчила простої істини: реалізувати свої ідеї не так складно. Не має значення, ким ви працюєтеі чи плануєте звільнитися з основної роботи. Ви можете почати реалізувати проект, навіть не маючи багато грошей, купи вільного часу чи спеціальної освіти. Автор пропонує місячний план, який допоможе вам структурувати ваші дії, почати якнайшвидше реалізовувати ідеї та отримувати додатковий заробіток.
Кріс Ґільбо – американський письменник, підприємець і мандрівник. Усе життя працює на себе. Він займається різноманітними проектами: від написання статей до волонтерства в Західній Африці. Ґільбо заснував World Domination Sumnmit – міжнародну спільноту творчих людей. Допомагає іншим знайти своє покликання та поділитися досвідом. Кріс відвідав 193 країни до свого 35-річчя. Автор книжки "Стартап на $100".

330
К 34
Келлі, Кевін. Невідворотне  : 12 технологій, що формують наше майбутнє / Кевін Келлі ; пер. з англ. Наталія Валевська. - Київ : Наш формат, 2018. - 304, [1] с. - Пер. вид.:The inevitable / Kevin Kelly.

Технологічна галузь не лише найдинамічніша в сучасному світі – вона здатна суттєво змінити наше життя в недалекому майбутньому. Які професії зникнуть, а які набиратимуть обертів? Які нові джерела прибутку з'являться в підприємців, а які бізнес-моделі перестануть працювати? Чого варто навчатися та в що інвестувати? Ви можете отримати максимум від цих змін, дізнавшись, якими будуть наслідки безперервного технологічного потоку через 30 років. Аналізуючи тренди, що проявляються вже сьогодні. Кевін Келлі окреслює напрямки, у яких неминуче рухатиметься світ. Він виокремлює 12 невідворотних технологій, які, тісно переплітаючись, визначатимуть глобальні тенденції розвитку.
Кевін Келлі – американський журналіст, футуролог, письменник. Автор книжок про технологічні тренди та нову інформаційну економіку.


005.3
П 60
Портер, Майкл. Конкурентна стратегія  : техніки аналізу галузей і конкурентів / Майкл Портер ; пер. з англ. Наталія Кошманенко. - Київ : Наш формат, 2020. - 416, [2] с. : іл. - Бібліогр.: с. 415-418.

У сучасному бізнесі конкуренція стає дедалі інтенсивнішою та охоплює щораз більше країн. Майкл Портер, гуру бізнес-стратегії, запевняє, що успішні компанії ніколи не припиняють вивчати суперників і зміцнювати конкурентні переваги. Чому затратніша стратегія General Motors перемогла багаторічну впевнену тактику Ford? Як компанія Xerox запатентувала свою технологію й надовго стала лідером галузі? У цій книжці визнаний бізнес-експерт пояснює, як аналізувати конкурентів, навчитися стратегічно планувати та позиціювати компанію. Автор розповідає про базові стратегії, а також на прикладах показує, які інструменти використовують світові компанії, щоб підвищити конкурентоспроможність.
Майкл Портер – професор кафедри ділового адміністрування Гарвардської школи бізнесу, засновник Інституту стратегії і конкурентоспроможності в цьому закладі. Отримав премії імені Девіда Веллса й Адама Сміта та кілька відзнак McKinsey. У книжці описано три комплексних плани гри, які послідовно працюють у кожній галузі.
Із цієї книжки ві дізнаєтеся, як тисячі гравців ринку опиняються на вершині.

330
Р 18
Райх, Роберт. Врятувати капіталізм. Як змусити вільний ринок працювати на людей / Роберт Райх ; пер. з англ. Роман Корнута. - Київ : Наш формат, 2018. - 288 с. - Бібліогр.: с. 261-288.

Фундаментом економіки розвинених країн завжди був середній клас. Та навіть у найпотужніших із них, наприклад США, він може опинятися під загрозою. Що заважає розвитку середнього класу? Чому 1 відсоток отримує в десятки разів більше, ніж 99 інших? Невже американська мрія – це лише химера?
У цій книжці Роберт Райх указує на причину: прихований вплив найбагатших еліт на вільний ринок. Автор критикує монополії, корпоративний лобізм, нерівний розподіл капіталу, династичне багатство. Райх шукає формулу, як зміцнити середній клас та перетворити капіталізм на систему, однаково вигідну для всіх.
Роберт Райх – американський політичний аналітик, професор Школи державної політики Річарда та Роди Ґолдманів Каліфорнійського університету (Берклі), колишній міністр праці США. Працював в адміністраціях президентів Джиммі Картера та Біллі Клінтона. Журнал Time визнав його одним із найкращих урядовців століття, а Wall Street Journal внесла в рейтинг найвпливовіших бізнес-мислителів.


005
Т 56
Томчук, Дмитро. Тут клює. Відверті історії українського бізнесмена / Дмитро Томчук. - Київ : Наш формат, 2019. - 383 с.

Український бізнес – це не проста прогулянка. Він формувався у жорстких умовах: коли розвалювалися старі економічні зв'язки та створювалися нові.Тому й уроки, які він дає, – безжальні та унікальні. Уцій книжці інвестор Дмитро Томчук ділиться власними спостереженнями, які він накопичив протягом десятків років підприємництва – від 1990-х до сьогодні. Як зробити так, щоб гроші працювали на вас? Чи можна довіряти партнерам? Коли потрібна дискусія, а коли – одноосібні рішення? І, зрештою, чому попри всі труднощі варто розбудовувати власну справу в Україні? Наповнена гумором, самоіронією і складними реаліями, ця книжка розповість не лише про те, як вести бізнес у нашій країні, а й про життя навколо нас.

Уміння розповісти історію того, як ти зміг досягнути успіху, – по-справжньому, без зайвих прикрас – дорого коштує. У книжці немає рецептів, як заробити великі гроші, але вона дає ключі до того, як це зробити. Це найкращий посібник для тих, хто хоче побудувати власний бізнес в Україні. 
                                                            (Владислав Ващук, заслужений майстер спорту України з футболу).

316
Ф 74
Фовлер, Сьюзен. Націлені на результат. Що насправді мотивує людей  / Сьюзен Фовлер ; пер. з англ. Юлія Кузьменко. - Київ : Наш формат, 2018. - 166, [1] с. - Бібліогр.: с. 161-167, бібліогр. в прим.

Традиційна системамотивування працівників не діє – у цьому переконана бізнес-коуч Сьюзен Фовлер. Система нагород і покарань може давати лише тимчасові результати. Потрібне щось більше, щоб зарядити працівників позитивною енергією та налаштувати на стабільну роботу й найкращі результати. Чому мотивація грошима не дає бажаного результату? Чому цінності компанії не стають цінностями працівника? Чи можна навчитися мотивувати? Авторка встановлює мотиваційні орієнтири, які допоможуть знайти дієві й водночас справедливі шляхи до ефективної роботи та створити середовище, що сприятиме розкриттю потенціалу вашої команди.
Сьюзен Фовлер – міжнародна бізнес-консультантка з питань лідерства.





















Немає коментарів:

Дописати коментар