Translate

середу, 25 травня 2016 р.

Екскурсія школярів

                                         
23 травня у гості до бібліотеки завітали майбутні користувачі - учні 4 б класу загальноосвітнього закладу №1 разом зі своїм керівником Ларисою Сергіївною Савченко.

Для школярів завідувачка відділу документів із економічної, технічної, природничої та сільськогосподарської літератури Наталя Карбовська провела екскурсію по всіх відділах.

 У відділі абонементу дітям дуже сподобалися музичні книжки; мистецька вітальня вразила своїм затишком і гарними картинами, а читальна зала - простором і тишею. Для маленьких читачів бібліотекарі відділу документів іноземними мовами показали гарний мультфільм на бібліотечну тему, а працівники відділу краєзнавства — розповіли про наш край.



1 коментар:

  1. Я Артур Борис, житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, я підприємець / бізнесмен. Одного разу у мене були труднощі з фінансуванням мого проекту / бізнесу, якби не добрий друг, який познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, щоб отримати позику на суму 250 000 доларів США у його компанії. Коли я зв’язався з ними, пішло лише п’ять робочих днів, щоб завершити процес кредитування та перевести його на мій рахунок. Навіть маючи погану кредитну історію, вони все одно пропонують вам свої послуги. Вони також пропонують усі види позик, такі як комерційні, домашні, особисті, автомобільні. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог винагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити