Translate

середу, 4 червня 2014 р.

Літній читальний зал 2014

З  2-го червня біля нашої Чернігівської обласної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка відкрився "Літній читальний зал". Він працюватиме аж до початку вересня.

 Мета цього заходу – залучення гостей і жителів міста до читання, популяризація можливостей і послуг бібліотеки, підвищення взаємодії з громадою міста.

До нас можуть приходити не тільки ті, хто зареєстрований у нашій бібліотеці, а й навіть перехожі. Просто посидіти, відпочити, перелистати цікаві журнали, книжки, поспілкуватись або отримати якусь пораду від бібліотекарів. Всіх бажаючих ми безкоштовно запишемо до бібліотеки.

 Працює "Літній читальний зал" по буднях (крім п'ятниці) з 11 до 17 години. Наша адреса: Чернігів, просп. Миру, 41.

Діти  з дитячого табору при Чернігівській середній школі №32 біля нашого "Літнього читального залу"

1 коментар:

  1. Ось контактні дані містера Бенджаміна про електронну пошту, lfdsloans@outlook.com. / Або Whatsapp +1 989-394-3740, який допоміг мені отримати кредит у розмірі 90 000,00 євро, щоб запустити свій бізнес, і я дуже вдячний, мені тут було дуже важко, намагаючись зробити шлях, оскільки матері-одинаки не були Легко зі мною, але за допомогою містера Бенджаміна поклав посмішку на моє обличчя, коли я спостерігаю, як мій бізнес зростає і розширюється. Я знаю, що ти можеш здивувати, чому я ставив такі речі тут, але мені справді потрібно висловити свою подяку, тому хто шукає за фінансову допомогу або переживаючи труднощі з тамтешнім бізнесом або хочете запустити бізнес-проект, ви можете переконатись у цьому і мати надію вийти з негараздів. Дякую.

    ВідповістиВидалити