Translate

пʼятниця, 25 липня 2014 р.

Портрет українського інтернет-користувача
Google надала результати дослідження споживчої поведінки українців в інтернеті, проведеного компанією TNS Infatest на замовлення Google, повідомляє Lenta-UA 

За даними дослідження, 56% опитаних є регулярними користувачами інтернету. При цьому серед українців у віковій групі від 16 до 24 років цей показник становить 96%. Крім того, за останні роки в Україні більш ніж у три рази зросла кількість користувачів смартфонів - з 7% в 2012 році до 24% в 2014.
71% українських користувачів смартфонів виходять в інтернет зі свого пристрою кожен день, в порівнянні з 69% з комп'ютерів і 67% з планшетів. З них 6% користуються для доступу в інтернет усіма трьома видами пристроїв: і комп'ютером, і смартфоном, і планшетом. Дослідження показало зростаючу роль мобільного інтернету - 14% українських користувачів виходять в інтернет частіше зі своїх смартфонів, ніж з комп'ютерів, а 8% для онлайн-доступу в особистих цілях використовують виключно свої мобільні телефони.

Дані дослідження продемонстрували зростаючу роль онлайн-покупок, перегляду відео і прослуховування музики онлайн. Так, 69% українських онлайн-користувачів здійснювали покупки через інтернет, 68% - регулярно переглядають відео онлайн, а 69% слухають музику через різні онлайн-сервіси. Лідирує ж серед онлайн-активностей пошук інформації через пошукові системи - 92%, спілкування в соціальних мережах - 88%, читання новин - 84% і перевірка електронної пошти - 75%.



Вперше дослідження показало, наскільки часто українці використовують різні сервіси Google. Так, принаймні один раз на місяць Google Пошуком в особистих цілях користується 89% українців, а відео на YouTube регулярно дивиться 61%.

Також дослідження дало можливість намалювати портрет українського користувача Google. Так, 57% користувачів Google знаходиться у віковій категорії від 16 до 34 років; 45% мають дітей, 37% отримали вищу освіту. Вони активно використовують різні пристрої - в середньому на одного українця припадає 1,8 пристроїв з доступом до інтернету. Більшість українських користувачів Google регулярно слухає музику онлайн, дивиться відео контент (82% з них активно використовує YouTube) і здійснює покупки через інтернет.

В Україні опитування проводилося у період січень-лютий 2014 року, методом індивідуального інтерв'ю (F2F), вибірка по всій Україні - 1000 респондентів віком старше 16 років.

Немає коментарів:

Дописати коментар