В Ізраїлі побудують футуристичну систему громадського транспорту
Компанія SkyTran, що базується на території Національного дослідницького центру NASA імені Еймса в Каліфорнії (США), збирається створити в Тель-Авіві вперше у світі транспортну систему високошвидкісних поїздів-маглевів. Кожен «вагон» буде розрахований на дві людини. На даний момент SkyTran спільно з інженерами NASA займаються виготовленням необхідних елементів, конструкцій і капсул, які потім будуть відправлені в Ізраїль для подальшого монтажу транспортної мережі, повідомляє HI-NEWS.RU
Спочатку, до кінця 2015 року планується побудувати кругову гілку протяжністю всього близько 400 метрів. Для перевірки. Якщо все вийде вдало, то Тель-Авів стане першим містом на Землі, в якому буде встановлена повноцінна футуристична система громадського транспорту на магнітній підвісці.
Транспортна система SkyTran буде використовувати напрямні, які встановлюватимуться на спеціальних опорах висотою близько шести метрів над землею. В якості цих опор також планується використовувати готові елементи інфраструктури міста, що дозволить скоротити загальну вартість будівництва транспортної системи.
По напрямним лініям будуть пересуватися комфортабельні вагони (або капсули), розраховані на дві персони. Конструкція вагона буде складатися з композитних матеріалів. Це дозволить знизити її вагу і витрати енергії, необхідної для пересування капсули по напрямних рейках. Спочатку планується, що струм ця транспортна мережа буде отримувати від загальної енергетичної мережі міста, проте в майбутньому систему переведуть повністю на автономний режим завдяки сонячним батареям.
Уздовж направляючої системи будуть встановлюватися безліч електромагнітів. Вироблене цими електромагнітами магнітне поле буде відштовхувати поле магніту, розташованого на вагоні, і не допускати його контакту з напрямною рейкою. За рахунок відсутності в даному випадку тертя можна буде знизити витрати енергії для руху капсули-вагона і розганяти її на прямих ділянках до 250 кілометрів на годину.
Виклик даного виду транспорту людина буде здійснювати за допомогою спеціального додатка для смартфона, або зі спеціального терміналу, розташованого поруч зі станцією. Час очікування вільної капсули буде мінімізовано за рахунок наявності поряд з кожною станцією так званих вільних зон, в яких перебуватимуть незайняті вагони.
Вартість проїзду в маглева SkyTran буде трохи вище, ніж вартість квитка у звичайному громадському транспорті, але дешевше, ніж вартість поїздки в таксі. При цьому рівень комфорту всередині вагона буде не менше, ніж у салоні автомобіля.
Якщо все вийде вдало, то цілком імовірно, що подібна система громадського транспорту, яку збираються встановити в Тель-Авіві, через якийсь час може з'явитися і в інших містах світу. SkyTran відзначає, що інтерес до їх системі маглева висловила адміністрація декількох ізраїльських міст, Індії, Малайзії, Індонезії та США.
Компанія SkyTran, що базується на території Національного дослідницького центру NASA імені Еймса в Каліфорнії (США), збирається створити в Тель-Авіві вперше у світі транспортну систему високошвидкісних поїздів-маглевів. Кожен «вагон» буде розрахований на дві людини. На даний момент SkyTran спільно з інженерами NASA займаються виготовленням необхідних елементів, конструкцій і капсул, які потім будуть відправлені в Ізраїль для подальшого монтажу транспортної мережі, повідомляє HI-NEWS.RU
Спочатку, до кінця 2015 року планується побудувати кругову гілку протяжністю всього близько 400 метрів. Для перевірки. Якщо все вийде вдало, то Тель-Авів стане першим містом на Землі, в якому буде встановлена повноцінна футуристична система громадського транспорту на магнітній підвісці.
Транспортна система SkyTran буде використовувати напрямні, які встановлюватимуться на спеціальних опорах висотою близько шести метрів над землею. В якості цих опор також планується використовувати готові елементи інфраструктури міста, що дозволить скоротити загальну вартість будівництва транспортної системи.
По напрямним лініям будуть пересуватися комфортабельні вагони (або капсули), розраховані на дві персони. Конструкція вагона буде складатися з композитних матеріалів. Це дозволить знизити її вагу і витрати енергії, необхідної для пересування капсули по напрямних рейках. Спочатку планується, що струм ця транспортна мережа буде отримувати від загальної енергетичної мережі міста, проте в майбутньому систему переведуть повністю на автономний режим завдяки сонячним батареям.
Уздовж направляючої системи будуть встановлюватися безліч електромагнітів. Вироблене цими електромагнітами магнітне поле буде відштовхувати поле магніту, розташованого на вагоні, і не допускати його контакту з напрямною рейкою. За рахунок відсутності в даному випадку тертя можна буде знизити витрати енергії для руху капсули-вагона і розганяти її на прямих ділянках до 250 кілометрів на годину.
Виклик даного виду транспорту людина буде здійснювати за допомогою спеціального додатка для смартфона, або зі спеціального терміналу, розташованого поруч зі станцією. Час очікування вільної капсули буде мінімізовано за рахунок наявності поряд з кожною станцією так званих вільних зон, в яких перебуватимуть незайняті вагони.
Вартість проїзду в маглева SkyTran буде трохи вище, ніж вартість квитка у звичайному громадському транспорті, але дешевше, ніж вартість поїздки в таксі. При цьому рівень комфорту всередині вагона буде не менше, ніж у салоні автомобіля.
Якщо все вийде вдало, то цілком імовірно, що подібна система громадського транспорту, яку збираються встановити в Тель-Авіві, через якийсь час може з'явитися і в інших містах світу. SkyTran відзначає, що інтерес до їх системі маглева висловила адміністрація декількох ізраїльських міст, Індії, Малайзії, Індонезії та США.
Немає коментарів:
Дописати коментар