Translate

середу, 30 січня 2019 р.

Нові надходження


Барнет, Білл. Дизайн-мислення. Спроектуй своє життя = Designing Your Life. Build a Life that Woks for You / Білл Барнет, Дейв Еванз ; пер. з англ. Валерія Глінка. - Київ : Наш формат, 2018. - 223 с. : рис. - (Бестселер New York Times).

Диплом не гарантує, що ви любитимете свою роботу. Успішна кар’єра не визначає щастя. Ваші кар’єра, щастя і повсякденне життя – у ваших руках. Як знайти роботу, що по-справжньому подобатиметься? Як збудувати кар’єру, яка забезпечить хороше життя?  Як відшукати життєвий баланс? Як зробити щось вартісне, що змінить цей світ? Автори  пропонують поглянути на своє майбутнє очима дизайнера і створити проект вашого життя. Ця книжка дасть вам важливі інструменти, які допоможуть вийти із «замкнутого кола» і спроектувати змістовне, наповнене задоволенням життя, у якому ваша особистість, ваші переконання та ваша робота не суперечитимуть одне одному.


Гарфорд, Тім.  Речі, що змінили світ. Історія економіки в 50 винаходах / Тім Гарфорд ; пер. з англ. Роман Скакун. - Київ : Наш формат, 2018. - 345, [1] с. - Бібліогр. в прим.: с. 308-346.

Прості винаходи можуть запускати глобальні процеси й фундаментальні перетворення. Вони зміщують баланс економічних сил, визначають переможців і переможених  та відкривають тисячі нових можливостей. А ще розповідають історію про те, як змінюється й функціонує наш світ. Яким чином винайдення грамофона поглибило нерівність у статках? Який вплив на бізнес мав винахід бритви Gillete? Чому поява кондиціонерів для повітря стала не лише питанням комфорту в домівках, а й заселення цілих територій? Тім Гарфорд обрав 50 речей, які змінили наш світ та зробили життя таким, яким воно є сьогодні.



Годін, Сет.     Пурпурова корова! Як створити незабутній продукт / Сет Годін ; пер. з англ. Зорина Карабліна. - Київ : Наш формат, 2018. - 162, [1] с. : рис.

Ця книжка здійснила справжню революцію в маркетингу. Головний урок, який вона дала бізнесу: ти можеш або виділятися, або бути невидимим. Недостатньо мати особливу рекламу продукту, перш за все потрібно думати про те, як створити незабутній продукт. Автор наводить приклади Starbucks, JetBlue,  Apple та закликає переглянути акценти  в будь-якому бізнесі. Книжка стане надзвичайно корисною для маркетологів, рекламників, власників бізнесі, бренд-менеджерів тощо.





Делаем сами коптильни, грили, мангалы, уличные печи / [сост. Ю. Ф. Подольский]. - Харьков ; Белгород : Клуб Семейного Досуга, 2017. - 318, [1] с. : рис. - Библиогр.: с. 317.

Постройте уличный очаг своими руками и превратите зону отдыха на приусадебном участке в любимое место семьи и друзей! Собственная коптильня поможет управиться с домашними заготовками, уличная печь облегчит хозяйственные работы, мангал порадует свежими шашлыками, а тандыр – лепешками. Сооружение простейших очагов занимает совсем немного времени и не требует многолетнего опыта и практики.






Діксон, Метью. Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати" / Метью Діксон і Брент Адамсон ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. - Київ : Наш формат, 2018. - 236, [1] c. : табл.

Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших – це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи. Як зробити із посереднього менеджера з продажів справжню зірку? Які вміння, знання та підходи впливають на ефективність продажів? Шукаючи відповіді на ці питання, автори здійснюють ґрунтовне дослідження серед сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу. Автори вивчають поведінку найрізноманітніших продавців формулюючи висновки, які можна застосувати в будь-якій галузі.




Кампрад, Інгвар. Історія ІКЕА. Бренд, що закохав у себе світ / Інгвар Кампрад, Бертіл Торекул ; [пер. з англ. О. Кацанівська]. - Київ : Наш формат, 2018. - 308 с.

Історія бренда IKEA нерозривно пов’язана з його засновником – Інгваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька шведська фірма, створена у 1943 році, змогла континент за континентом завоювати світ, увійшовши в домівки та глибоко запавши в серця споживачів. Засновник IKEA від самого початку мав неоціненний капітал: сміливі мрії та вміння долати перешкоди, впертість та везіння.  Бертіл Торекул провів десятки годин за спілкуванням з Інгваром Кампрадом, вивчав його листи, нотатки, які стали відправною точкою книжки. Це захоплива історія про улюбленця публіки й загадкового дивака, невиправного капіталіста та мрійника, про жорстку боротьбу й конкуренцію, а також про поразки та тріумфи унікального бренда.


Кауфман, Джош. МВА в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика / Джош Кауфман ; пер. з англ. Євгенія Кузнецова. - Київ : Наш формат, 2018. - 414, [1] с.

У світі бізнесу своя мода: мати диплом МВА. Але чи вартий цей папірець двох років аудиторного  навчання й 125 тисяч доларів? Джош Кауфман має однозначну відповідь: ні. Щоб стати успішним бізнесменом, не варто витрачати всі сімейні заощадження та брати непосильні кредити. Того, що викладають у найпрестижніших університетах, навчають мудрі книжки та практика. Автор відібрав найефективніші інструменти та концепції, якими користується сам, і виклав їх у «МВА в домашніх умовах». Створення ціннісних пропозицій і тестування товарів та послуг, маркетинг і менеджмент, фінанси й особиста ефективність – усе це комплексно та доступно подається в одній книжці.


Мартінес, Антоніо Гарсіа . Хаос у Кремнієвій долині. Шалені гроші та неочікувані фіаско / Антоніо Гарсіа Мартінес ; пер. з англ. Анна Марховська. - Київ : Наш формат, 2018. - 526, [1] с.


«Хаос у Кремнієвій долині» - це відверта й безкомпромісна розповідь очевидця про будні Кремнієвої долини в Сан-Франциско, про народження і зникнення стартапів, про «інкубатор ідей» для талановитої креативної молоді, про компанію  Facebook без прикрас, про життя кубинця-одинака та його стосунки з жінками, алкоголем і поліцією. Мартінес пише про свої пригоди в «місті мільйонерів»легко, іронічно й захопливо, так що навіть далекі від інформаційних технологій люди зможуть зрозуміти всі тонкощі світу сучасних IT-компаній. Ви не раз здивуєтеся, читаючи про його пригоди, адже «багаті теж плачуть».



                                Завжди раді Вам допомогти, чекаємо на Вас у бібліотеці!

Немає коментарів:

Дописати коментар